I know you love me.

hej.
det är äckligt varmt ute, iallafall om man har mjukisbyxor.
svetten bara rinner - ha nejdå skojades lite där.

det ser även ut som det blir bad sen, med jessica och marielle.
skäms även över att jag inte har badat i år än, så det blir kanske ett premiär dopp sen då.
men det är inte konstigt när sjön här i strömsund ligger på typ 10 minus grader. - elller ja där skojades jag igen, eftersom jag vet att vid minus grader blir det is, men ungefär så kallt.

badade massor förra sommaren, kanske jag har växt upp?
pff skulle inte tro det va.

slänger in en grym låt också, passar bra när jag såg en dokumentär om pink.
min åsikt, så är det hennes bästa låt!

P!nk – Dear Mr. President - Live From Wembley Arena London, England

xoxo,evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0