skolstart.

usch imorgon börjar skolan, op2 here i come.. eller inte.
nej jag skulle gärna fortsätta och ha sommarlov, och spändera mina dagar med att kolla på prison break.

skulle inte klaga, wentworth miller är ganska het.
sen så är peter stormare grym (enbart då han gör engelska filmer), synd bara att hans karaktär dog i senaste avsnittet..

men glad är jag iallafall för det!
min blogg är ganska död just nu, men kanske blir bättre när skolan börjar och jag får mitt arsle ur soffan ha!

xoxo,evelina.

Kommentarer
Postat av: ebba

Vill du bli DAGENS BLOGG? ja men vad väntar du på?! klicka in och anmäl dig då?:D

2010-08-24 @ 14:38:07
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0