never have a voice to protest.

gooodmorgon!

sitter här i min vilda förtvivlan och försöker göra nånting som kallas matte, vilket jag brukar var hyfsad på..
men jag tror också dom hjärncellerna har sprungit sin väg.

så då är bara frågan, vad fan gör jag uppe nu? jag börjar inte förns 13.00. 
eller ja, just det.. det där dumma elvrådsmötet!
och det är klockan elva, så.

även att jag sitter och diggar asjävlaskön musik, med asjävlahög volym!

Avenged Sevenfold, och Stone Sour är riktiga gryma artister och Bullet for my Valentine för den delen med!

nu ska jag vara duktig och klä på mig!

xoxo,evelina!


pssssssssssst!
ska slå hjäl min dator för internett dör så fort jag ska ladda upp en bild. hm mysko!


Kommentarer
Postat av: Laila

aa dom är bra =)

2010-11-18 @ 00:14:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0