and I wish that I was looking in to your eyes.

HEJ GODMORGON.

sitter här och väntar på att jag ska traska vidare till skolan, vaknde runt kvart i tio härligt!
varje onsdag fram till sommaren nu börjar vi klockan elva, så underbart. och plus att vi bara har tre jätte enkla lektioner. jag säger bara puss på det!

det slog mig hur roligt det hade varit (jag skrattade väldigt mycket för mig själv när jag kom på det) om taylor lautner och taylor swift gifter sig så blir dom ju antagligen Taylor Swift x2 eller Taylor Lautner x2. jag såg att ellen hade gått med i en sådan grupp på facebook. och fatta vad roligt det hade varit?
dock så säger ju skvallertidningarna att dom inte är tillsammans längre, fast dom aldrig har gått ut offentligt med att dom varit det.
men om det skulle bli så att dom gifte sig så skulle det va så himla roligt pga deras namn, hehe!

nej nu ska jag ta och äta nått sen blire skolan.

vi hörs senare.
xoxo,evelina.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!

Men vad fin header du har gjort. Gillar den skarpt. Önskar jag också kunde göra något liknande till min lilla blogg.

Hoppas det är bra med dig. Kram Kram Anna S

2010-01-14 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0