and if you don't like it, then .. well you suck.

HEJ!

det är egentligen konstigt att på kvällarna att man alltid hamnar här framför datorn? det är typ den ända tidpunkten jag sitter här, eller ha okej där ljög jag stort men ni förstår vad jag menar. jag tror det är avslappnade sitta här och surfa runt på nätet för och se vad andra människor i världen har för sig, jag ser det i alla fall på det sättet.

annars vad har fröken solem hunnit med idag då, ska jag vara ärlig ingenting. men jag har ändå varit utanför dörren, vilket jag inte brukar om jag inte har nånting för mig på dagarna, men idag tog jag mig i kragen och gick till mamma där det finns ett fungerade internet - ja det finns det väl här också, men bara på pappas bärbara som jag sitter vid nu - och efter och ha gjort ett stor misstag med och inte klät mina små stackars ben i mer kläder än ett par tunna leggings - det var som sagt 20 - ute - så hamnade jag hos mamma som var på väg ut på byn och där tog vi oss en fika, jag hamnade på bibblan där jag lånade män som hatar kvinnor, och sen hem till mamma och hennes kära dator.

kvällen bjöd jessica på som jag inte har varit med sen evigheternas evigheter. vi kollade film Stolhet och fördom, mycket bra film, men dåligt slut enligt mig, dom skulle ha pussats.
nej nu ska jag icke slösa er tid nånting mer, jag ska däremot slösa min tid med och spela sims 3!

xoxo,evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0