and you act like you never have love.



Jag sitter här och funderar på om Stieg Larsson filmerna, så som Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden  och Luftslottet som sprängdes är verkligen verkligen värd och se?
För inte nog med att jag hatar svenska filmer jag anser också att sverige kan inte göra bra filmer heller.
Men eftersom alla har sagt hur bra dom här filmerna är så börjar jag få andra tankar, för förut har det varit att jag ska vara helt döds uttråkade innan jag ser dom. Men vem vet om jag kanske tar mig till och ser dem.
Dock skulle jag hellre läsa böckerna, jag kan ju gissa att dom är nog bra så.

xoxo,evelina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt bra film:)

2010-01-11 @ 23:09:12
URL: http://donnadobrinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0