den här rubriken fick bli på svenska.

HEJ.

ikväll blev det till och kolla på so you think you can dance!
och jag verkligen älskar det programmet, så underbart.
fast det är väldigt jobbigt och kolla på också, eftersom jag blir så galet avundsjuk.
jag skulle också vilja dansa så där vackert och snyggt och sexigt ja allt!
men med min klumpighet och smidighet så vet jag redan var min chanser står. ha!

men som vanligt i sånna här program får man alltid favoriter som man vill ska vinna.
jag hade Kayla som favorit och hon hamnade i top 4.
och i år är det mollie och nathan - fast det kan kanske förändrats eftersom det var top 20 idag.

Men vilka är era favoriter?




 
mollie & nathan.

xoxo,evelina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0