do you know you're enemy?

HEJ

jag känner mig allvarlig deprimerad när jag tänker på vad jag måste göra nu, plugga på ett lov. det här fan hemskt. men är man lat i skolan så får man skylla sig själv. kanska komiskt.

evelina says: jag måste plugga.
ellen says: jag måste skriva en julsaga.
evelina says: jag måste skriva om cellen, mikroorganismer och våra sinnen. plus religon och islam!
ellen says: okej, jag är ganska nöjd med mitt.
evelina says: det borde du vara!

nej nu ska jag sätta mig på golvet här bredvid och vara duktig medan jag lyssnar på musik, fast undra hur mycket jag kommer få gjort antagligen ingenting men man kan ju alltid hoppas.

xoxo,evelina.

Kommentarer
Postat av: ellen

haha (Y)

2010-01-06 @ 23:37:11
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0