go to hell.

HEJ

en sak som jag sitter och stör mig på och bara blir jätte irriterad på är då folk inte kan vara ärlig, eller bara inte kan säga som det är. jag förstår inte problemet, vist jag kanske inte är ärligast i alla tillfällen men jag försöker så ofta jag kan, och om jag inte kan vara ärlig så försöker jag då fan inte ljuga till personen/er. iaf så är det nånting jag stör mig på, och det värsta av allt med det här är att jag kan inte säga till att jag blir irriterad, ja jag blir till och med ledsen när sånt här händer, för jag känner mig så otroligt jävla värdelös, för jag kan ta sanningen även om det kanske inte är så roligt, men hellre det än att jag ska behöva känna mig som en jävla idiot. fast det gör väl att jag är också otroligt dålig på att vara ärlig eller ja säga som det är? men anyway, var bara nånting jag störde mig på. nu ska jag åter gå till och vara social med min vän tvn och kolla på trauma!

xoxo,evelina.

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

hellre ett ärligt nej än ett falskt ja

2010-01-05 @ 15:00:05
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0