håller allvarlig på och frysa ihjäl, jag är inte till för att det ska vara kallt.



HEJ
förstår ni hur mycket jag vill ha sommar eller? jag är så fruktansvärt less den jävla vinter.
okej jag vet att sverige är ett nordiskt land, och att vi har kalla vintrar här men nu har vi seriöst haft runt 30 minus i evigheter, eller ja här i jämtland. det är för kallt! så fort man går ut känner man bara hur köldskadorna kommer och det blir svårt för lungorna och få luft för det är is som kommer in. jag vill ha plusgrader, mycket plus grader runt 30 plus ska det vara och inte minus. usch! - har nu bestämt mig, jag flyttar till ett varmt land efter studenten!-
och inte nog med att det är kallt ute så är det kallt inne, eller hos mamma är det inte pappa där tvingar jag dom att ha mycket värme på. jag blir så sur och trött när det är kallt och mörkt ute, klockan är halv fyra och gatlamplorna är redan tända. nej nu ska jag sova tills mamma kommer och skjutsar mig till pappa där jag ska ta en varm skön dusch!

xoxo,evelina

Kommentarer
Postat av: Sanna

SOMMMMMAR TACK! :o

2010-01-09 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0