I will never let you fall, I'll stand up with you forever.

HÖJ.

godmorgon solstrålar klockan är elva ungefär och fröken solem har varit vaken sedan nio idag, stora applåder till mig!
snart ska jag tvinga upp pappa, så vi kan åka ut på byn. och sen vid tolv någon gång kommer jessica hit - och det gillas! - efter det blir det hockey med hon och lina, vi får väl se vad resten av dagen och kvällen bjuder på!
annars så var jag med lina igår kväll, efter att hon hade varit på Uzbek? bröllop.
vi snackade kollade på lets dance, för vi ville se rabih dansa men när han väl dansade så kollade vi inte, ha! vi hann även med och kolla på flickan som lekte med elden, och det var helt okej den med!
jag känner mig så himla stolt när jag har sett på två svenska filmer på mindre än en vecka, och båda har varit helt okej.
nej men nu har pappa vaknat utan min hjälp, vilken duktig pojke.

ni får bilder sen igår kväll senare.

xoxo,evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0