skrattar

Evelina: varför pratar du så cp?
Erik: jag har tandställning.
Evelina: Haha, jo säkert.
Erik: jo men det är sant.
Evelina: jaha och när skaffade du den då?
Erik: för ett år sedan.
Evelina: eh nej.
Erik: jo.
Evelina: men ofta du har tandställning.
(frågar ellen nina och miko som sitter bredvid om det är sant och alla svara ja. )
Evelina: jag tror inte på det, ni ljuger. varför har du inte sagt något?
Ellen: men man går ju typ inte fram och säger det, det är ju som om jag skulle bara Hej jag har mens.
Evelina: men ja tror itne på det förns jag ser den.
(Erik visar en metal bit i käften.)
Evelina: jag tro inte på det, men seriöst när skaffade du den.
Erik: men i fjol.
Evelina: Jaha och vart fan har jag varit i ett år då?
Erik: men jag har ju inte använt den.
Evelina: varför inte?
Erik: för jag pratar som ett cp och kan inte snusa, eller ja kan och kan.
(sen så spottade han ut en sån där gomm sak.)

bara jag som tyckte det där var komiskit?
säkerligen.


xoxo,evelina


Kommentarer
Postat av: ellen

hehehehe!

2010-01-14 @ 21:02:00
URL: http://ellenhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0