yes and now.

MITT 2009
datum jag aldrig kommer glömma:
de finns inge direkt speciella datum jag kan komma på nu, mend det finns minnen. 
nya personer jag träffat:
oj, det är verkligen många, alla underbara.
värsta dagen:
det fanns många jobbiga dagar men inte någon jag kommer ihåg.
bästa dagen:
kalas och mys kvällarna.
människor som hjälpt mig:
dem bästa.
människor jag saknat:
farfar.
saker som förändrats:
både jag och allt omkring mig.
hur min födelsedag firades:
gick i skolan, åt tårta med närmsta och sen sjöng alla för mig på muckmiddagen.
hur julafton firades:
med familjen.
hur nyår firades:
middag hos mamma, sen började vi hemma hos mig och forstatte upp till frida där vi också firade tolvslaget.
personer jag kommit närmare:
dom jag har lärt känna.
antal ragg:
zero.
årets konserter/musikaler/festivaler:
lady gaga storsjö yran.
spenderat mest pengar på:
onödigt skit.
bästa köpet:
kläder.
sämsta köpet:
ingen aning.
största förändringen:
jag har äntligen börjat se saker och ting anorlunda.
något jag ångrar:
att jag inte sa som jag tyckte.
något jag ska göra annorlunda 2009:
jag ska göra massor, jag ska leva.         

Kommentarer
Postat av: Heeeenke

FIRST COMMENT! hahah:P.

2010-01-03 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0