you are always on my mind.


HEJ
sitter här och kollar på Back to cold moutain, och jag trodde faktiskt inte att filmen skulle vara så bra som den är!
snart blir det ännu mer film tittande, hyrde filmen G.I. Joe the rise of cobra  har aldrig hört talas om filmen men den verkar bra och det är ju en action film, så den borde ju passa mig. åh jag älskar och kolla på filmer, nog ett av det bästa som finns förutom och sova förstås.
även att det nyss slog mig att Nicole Kidman är jäkligt vacker, och hur gammal är hon inte 40? om inte mer. även att jag kan stå för och säga att andra tjejer ser bra ut, men nog om det.
och i morgon blir det ännu mer filmtitande med therese, vi ska nog kolla på båda transformers filmerna, enbart för dom är så himlans bra och a.
Aja, det här får räcka idag. jag åter kommer antagligen imorgon.

xoxo,evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0